Aankomst! - Reisverslag uit Barajas de Madrid, Spanje van Anniek Schlette - WaarBenJij.nu Aankomst! - Reisverslag uit Barajas de Madrid, Spanje van Anniek Schlette - WaarBenJij.nu

Aankomst!

Blijf op de hoogte en volg Anniek

31 Augustus 2014 | Spanje, Barajas de Madrid

Lieve allemaal,

Ik ben inmiddels veilig aangekomen in Madrid! Inclusief de bagage gelukkig.
Het was een fijne vlucht en ik moet zeggen een geweldige landing!
Ik zat naast een oud echtpaar, die mooi rustig waren.. Jammer was dat zij last hadden van de zon en het schermpje graag dicht wilde hebben.. Dus helaas tijdens de reis weinig uitzicht gehad.

Ik typ dit nu allemaal vanaf Barajas (vliegveld madrid) waar je wel 15(!) minuten gratis wifi krijgt. Veel zal ik dus niet kunnen doen in de 2 uur die ik nu nog moet wachten op de bus die mij naar Salamanca zal brengen. Volgens mi gaat die bus trouwens vol met Nederanders zitten, want ik heb er al 5 gespot. Die allemaal naar Salamanca gingen! Als ik dat tenminste goed heb afgeluisterd ;)

Het koffer probleem (teveel spullen die mee moeten) hoorde ik bij hen ook langskomen.. Hun oplossing was echter om een 2e koffer mee te sjouwen, al wist ze nog niet hoe ze dat ging doen :P Maarja dan moet je maar niet 13 paar schoenen mee willen nemen :o (ze vertelde een schoenen tik te hebben tja..) In ieder geval moet ik met al die Nederlanders nog een praatje aanknopen, want zover is het nog niet gekomen.

Tot op heden ben ik nog veels te druk geweest met de goede weg te vinden en alle indrukken te verwerken! Ben heel benieuwd naar de busreis. Het lijkt me de ultieme gelegenheid om iets van het landschap te zien (ik doorkruis immers half Spanje).

Ik moet wel zeggen dat het trouwens heel stil (en nu soms al een beetje saai) is om alleen te reizen. Toch wel raar dat je met niemand eventjes kunt praten! Zal wel wennen denk ik :)

Nu nog even bijkomen van de vliegreis en dan zo dus door naar Salamanca!

Liefs,

Anniek

  • 31 Augustus 2014 - 11:39

    Mama:

    Lieve Anniek,
    Leuk al een eerste indruk van je te lezen. Ha er zijn dus meer mensen met een schoenentik :-)
    Succes vandaag met de verdere reis en geniet er vooral van! XX mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barajas de Madrid

Anniek

Actief sinds 24 Aug. 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 13094

Voorgaande reizen:

31 Januari 2018 - 30 Juli 2018

Erasmus Granada

31 Augustus 2014 - 17 Januari 2015

Spanje

Landen bezocht: